آشنایی با مشخصات و کارایی مانیتور صنعتی ال جی LG 55UM3F
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شما نیز به تبلیغ و ارائه اطلاعات با بهترین کیفیت و مطلوب ترین وضوح در تمام ساعت روز و به صورت 24 نیاز دارید، خرید مانیتور صنعتی ال جی 55UM3F یک انتخاب درست و هوشمندانه برای شما است. در نهایت این مانیتور با وضوح بالا تصاویری طبیعی، زنده، شارپ را به نمایش می گذارد. اگر قصد خرید مانیتور 55 اینچی ال جی LG 55UM3F دارید ولی نمی دانید چه فاکتور های برای خرید باید مد نظر داشته باشید با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • تصاویری با بهترین کیفیت را نظاره گر باشد!

از مشخصات نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی LG 55UM3F باید به میزان رزولوشن و نسبت تصویر آن اشاره کنیم که به ترتیب برابر با 1080*1920 و 16:9 می باشد. با این مشخصات می توان گفت که در این مانیتور صنعتی بزرگ از تماشای تصاویری با کیفیت فول اچ دی بهره مند خواهید شد، همچنین نواحی مشکی و تاریک با کیفیت مناسبی به تصویر کشیده می شوند.

  • از هر نقطه ای به تماشای تصاویر بنشینید!

از خصوصیات مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 55UM3F قابلیت نمایش به هر دو صورت افقی و عمودی است که با این ویژگی کاربران به آسانی می توانند انواع تصاویر و محتواهای خود را نمایش دهند. زاویه دید 178 درجه در این مانیتور صنعتی 55 اینچ امکان تماشای تصاویر از هر زاویه و هر نقطه ای را برقرار می کند و نمایشگری تمام عیار را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از آن دیگر لازم نیست برای تماشای تصاویر در حال پخش رو به روی مانیتور بنشینید، در هر نقطه ای که قرار داشته باشید شما قادر به تماشای تصاویر و ویدئو ها در بهترین کیفیت هستید.

  • نصب و راه اندازی آسان در محیط های مختلف

همانطور که اشاره کردیم، مانیتور صنعتی ال جی LG 55UM3F برای استفاده در مکان های مختلف در طول روز به مدت طولانی طراحی شده و از این جهت دارای مکانات مناسبی برای نصب و راه اندازی آسان می باشد. به طور کلی این تلویزیون بزرگ صنعتی در شرایط محیطی با دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت 10 تا 80 درصد عملکرد مناسبی ارائه داده و قابل استفاده می باشد. همچنین نمایشگر صنعتی ال جی 55UM3F دارای قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی است. بنابراین می توانید تصاویر خود در جهت دلخواه به نمایش بگذارید.

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر

بر روی بدنه دستگاه مانیتور صنعتی ال جی 55UM3F سه پورت HDMI، یک پورت USB 2.0 و پورت های DP, DVI-D, Audio تعبیه شده و به آسانی می توانید به کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های دیجیتال دیگر متصل نمایید. این مانیتور با استفاده از پورت USB از قابلیت نمایش مستقیم فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری بدون نیاز به کامپیوتر برخوردار است.

با توجه به همه این توضیحات و با در نظر گرفتن اینکه ایا این مانیتور صنعتی مناسب با خواسته ها و نیاز های شماست یا خیر. توصیه می‌شود حتماً با کارشناسان معتبر مشورت نمایید. کارشناسان مجرب ایده برتر پارسیان همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و دادن مشاوره به شما عزیز می‌باشند. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از شماره تلفن‌های مندرج در سایت استفاده نموده و یا از طریق فرم تماس یا ارسال نظرات سؤالات خود را مطرح نمایید تا به آن‌ها پاسخ داده شود.





:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی